(Android/iOS) The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates cheatcode vergroot je uithoudingsverm
Feb 9, 2022 18:41:34 GMT -5
Post by quemobitmuwho on Feb 9, 2022 18:41:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode vergroot je uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates 2022 version ▞▞▞
The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates ایکشن okd
Simpel leuke mooie grafiek
Gy
Super simpel en eindeloos leuk! Er is gewoon iets buitengewoon bevredigend aan het verpletteren van boten met stenen. De graphics zijn eenvoudig, maar soepel. Het is vergelijkbaar en net zo leuk als de pc-game Raft Wars. Ervan houden!
Te veel advertenties
Zeer vermakelijk en verslavend, maar toch leuk lol Wanneer een schip dicht bij de kade komt, moet het kunnen vernietigen.
Dit is een mooie aanvulling op de serie. Weer een leuk hoofdstuk in de Catapult-spellen.
The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates Märulimängud gjqt
Goed zo
Ik zal 5 sterren geven als het kanonnen had, ik probeer 20 keer om de baas van level 70 te verslaan. Het zou meer munten per boot moeten opleveren, aangezien upgrades 1000+ munten kosten
Het slechtste spel van BYV, ontwikkel alsjeblieft je software, het voelt als een spel uit de jaren 90
leuk maar advertenties verschijnen non-stop
The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates ஆக்ஷன் rvmp
Car Driving School : Car Games Avventura irk
Fxk u en fxk uw advertenties!!!!!
Vvh
Heeft meer opties nodig om te kopen
Oke
al met al is het spel top. zou het geweldig vinden als de toren zou kunnen worden opgewaardeerd.
Deze game heeft veel werk nodig. Gegevens willen opgebruiken en stelen, daar gaat het om.
Leuk, makkelijk, nog nieuw voor mij
Slechts één persoon mobiel hangt
Redelijk makkelijk om boooom te spelen
Stickman-spellen zijn allemaal goed. Archers 2 is de beste, ik ben net begonnen, maar ik heb een goed gevoel
Het was een geweldige game, tot de laatste paar dagen stopte de game met werken, ik kan de game openen maar wanneer het startscherm verschijnt, kan ik niets klikken.. na 3 dagen wachten en de game werkt nog steeds niet, is het tijd om de game te verwijderen..
Het spel is perfect voor iedereen, vooral voor kinderen
Goed. Kan productiever zijn, kan meer variaties hebben.
waar is lvl 100++??
3 sterren voor dit spel voor de advertenties. Ik heb nooit problemen met advertenties, maar als het je in je gezicht blijft slaan, zal ik het onmiddellijk verwijderen. En ten tweede, gebrek aan katapult, slechts 3 die ik in de winkel zag, in tegenstelling tot katapult 2. Catapult 2, ik kom eraan!!
Hou van het spel. Het is een hele mooie ontwikkeling. Liefs, Mac.
de besturing heeft wat verbeteringen nodig, de katapultbesturing van een spel dat vogels laat vliegen tegen groene varkens is veel beter. en ik kan de kracht van de katapult echt niet meten. het doeltraject is ook niet goed en sommige gebieden kunnen niet worden geraakt. alle dingen hebben goud nodig om te upgraden. maar het verdienen van goud in de volledige fase is veel lager dan het goud dat nodig is voor de volgende fase. herhaal het vaak of vertrouw op advertenties, maar je krijgt niet al het goud nadat je het hebt verdubbeld door advertenties te bekijken. advertenties mijnwerker.
Goed spel
Het spel voltooid! Meer niveaus nodig, VEEL MEER !! Maar het is echt een geweldige tijdmoordenaar en een leuk spel!
Er is een advertentie waar je niet vanaf kunt komen omdat de X te ver in de hoek staat
Ik heb een grote hoeveelheid vaardigheden, swipen werkt niet. De enige die werkten zijn het schild en de reparaties. De rest is nutteloos (nodig maar nutteloos). Toch bedankt voor het proberen. Het blijft een leuk spel.
Eenvoudig spel en verslavend. Alleen vergelijkbare 2 games die ik heb opgeslagen. Rust ik verwijder gewoon wanneer ze willen dat je betaalt
Het is een leuk spel om te spelen, altijd uitdagend.