Post by statacizadro on Feb 22, 2022 23:41:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ flere krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Toy Army: Draw Defense 2022 version ▞▞▞
Kommer til å bruke 2 dollar no go på konto og ta 20 ja så dette spillet er en svindel det tok 20 dollar fra kontoen min da jeg skulle kjøpe en 2 dollar varer
Nettopp lastet ned, lukk hver gang etter noen få spørsmål.
dette spillet er ikke det beste, men ikke det verste, det er ok, jeg vet at jeg ikke er den eneste som sier dette
Så hvis jeg velger bort perzonaliserte annonser, får jeg en evig popup når jeg spiller? Fryktelig design som får meg til å avinstallere umiddelbart
Ikke last ned bra spill, men hvis du vil fullføre et nivå må du se en annonse
wiw
dette spillet 🎮 er kult 👍😎 Jeg liker det!
Uuuu Yywyw Teyy
hvis du har en historietype så er det det beste spillet 4 noensinne
new worlds plz og spillet er super bra og flere tropper plz ty
50 % av tiden din er annonser
OMG DET ER SÅ GØY
Kult spill, altfor mye legger til.
det er et kult spill, men det er noen få annonser.
er det 1980?
Rakib
litt moro
En annonse kreves hver runde for å samle mynter
(Min mening.) Spillet er utmerket! Jeg elsker hvordan du kan velge fra folk med flammekastere til maskingevær. I tillegg til at linjen til venstre viser når du kan legge til flere personer. Eksempel, hvis du taper, kan du få flere folk inn. Til tross for reklamene er spillet i gode forhold. Annonsene angriper deg ikke kontinuerlig. Likevel snakket jeg ikke om reklame. Spillet ser ut som det har blitt lagt merke til, det jeg liker! Annonsene er bedre enn alle andre spill💕
fint spill, men lite sted
Det er det verste spillet jeg noen gang har spilt
🔫
jeg antar at tanken min er bra qlsubf bdhc boo bee all tanken min episk utseende ekxusb ks hfd a all
Brick Breaker : Space Outlaw Žaid. automat. hvyi
Tvunget annonser til å fortsette. På slutten av en kamp er den eneste måten å forlate seiersskjermen på å se en annonse. Ved å sette telefonen i flymodus for å forhindre annonser, er det ingen måte å spille på, fordi det ikke går lenger enn "kan ikke laste inn annonsen" på slutten av kampen du vant.
Du tvinger meg til å godta, jeg avinstallerer gjerne!!
det er som andre uavgjorte forsvarsspill fantastisk!
Det er et morsomt kampspill hvor du ødelegger fiender, men det er ganske enkelt, jeg har aldri mistet en eneste, så hvis du leter etter dette, skaff deg det. Jeg ga den bare 4 stjerner i stedet for 5 stjerner fordi det finnes bedre kampspill, men denne er fortsatt ganske bra.
Full av annonser og bortkastet tid
Greit spill, men etter hver kamp gir det deg et alternativ for en belønning uten video, men hvis du klikker på det, viser det en video uansett. Fryktelig praksis.
Annonsene er for lange
K.GANGUIPPA
Forferdelig støtte og jeg sitter bare igjen med raseri. Hadde telefonen min til å gjøre feilen der den dukker opp en kjøpsforespørsel fra et spill... Det ser bare ut til å skje med visse spill og fikk ved et uhell pakken ingen annonser, noe som merkelig nok ikke betyr ingen annonser fra spillstøtten. Det betyr faktisk at fordi så mange andre spill fortsatt vil gi noen annonser, gjør de dette for en slags bs hvis du spør meg. Idk gir ikke mening for meg, men jeg kan ikke engang få refusjon og jeg har aldri engang fått pakken uten annonser så jeg sitter igjen med ingenting
Ikke verst
Toy Army: Draw Defense रणनीति tvg
Verdens beste spill noensinne
beste
En gang i blant blir du tvunget til å se en annonse for å kjøpe nye tropper (i stedet for å bruke myntene). Du kan ikke hoppe over denne funksjonen overhodet. Når du bor på et sted der internett er dårlig, forhindrer denne funksjonen deg bokstavelig talt i å komme videre.
Veldig dårlig spill. Kan ikke komme forbi det første nivået fordi annonsene ikke lastes inn.
jeg normal. Minispill jeg liker
झे
Greit for en smårolling
dette er det beste spillet jeg noen gang har sett.
Toy Army: Draw Defense Strategi lmp
Spillet er ingenting som reklamen. Virkelig skuffende.
Toy Army: Draw Defense Strategiya qmd
JhieouMorilla15 JhieouMorilla15 JhieouMorilla15 JhieouMorilla15 JhieouMorilla15 JhieouMorilla15
Etter hvert oppdrag har du muligheten til å få normal mengde gullmynter og se en annonse for ekstra, men kravknappen fungerer ikke, så du må se en annonse. Spillet er veldig enkelt og morsomt, men på grunn av annonseproblemet vil jeg gi det 4 stjerner
Det er greit
Ai er ikke hyggelig
Dette spillet er bra, men kan bli bedre